Pobierz Zdalną Pomoc

ACT!

ACT! by Sage do pracy grupowej

 ACT

ACT! by Sage do pracy grupowej zapewnia efektywną organizację pracy zespołu i zwiększenie jego wydajności. Ułatwia budowanie trwałych relacji biznesowych z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Został zaprojektowany z myślą o potrzebach zespołów sprzedaży, marketingu oraz kadry zarządzającej.

ACT! dodatkowe wsparcie pracy grupowej:

 

  • harmonogramy grupowe
  • zarządzanie działaniami całego zespołu
  • podgląd składu zespołów i grup
  • szybka informacja o aktywności i efektywności członków zespołu
  • modyfikacja nazw i typów pól szans sprzedaży
  • zróżnicowane poziomy praw dostępu do danych i ich edytowania dla użytkowników
  • wyszukiwanie kontaktów według praw dostępu
  • automatyczna synchronizacja, zapisywanie i konserwacja bazy danych
  • pięć poziomów zabezpieczeń danych
  • delegowanie uprawnień użytkowników
  • instalacja w tle
  • bezpieczeństwo grupy i firmy

Logiczna struktura i intuicyjna obsługa gwarantują szybkie wdrożenie członków zespołu do pracy z programem.


ACT! by Sage do pracy grupowej obejmuje funkcje zaprojektowane z myślą o potrzebach zespołów w zakresie centralnego zarządzania informacjami i danymi kontaktowymi, zapewnia ich bezpieczeństwo. Posiada zaawansowane funkcje monitorowania możliwości sprzedażowych i elastyczne opcje wdrożenia oraz administracji.

Kluczowe funkcjonalności ACT! by Sage do pracy grupowej:

  • centralna baza kluczowych informacji o kliencie i partnerach biznesowych
  • dołączanie dokumentów, opracowanych w popularnych programach
  • szybki dostęp do prezentacji, ofert, kosztorysów
  • przejrzysta forma graficzna prezentacja informacji
  • kontrolowanie terminowego wykonywania zadań
  • podgląd potencjalnych transakcji i filtrowanie według kategorii
  • błyskawiczne generowanie kosztorysów
  • monitoring pełnej historii kontaktów z klientem i jego firmą
  • przydatne szablony korespondencji
  • integracja z powszechnie używanymi programami pocztowymi
  • dostosowanie do indywidualnych potrzeb użytkownika

Łatwo integruje się z popularnym oprogramowaniem i umożliwia rozszerzanie funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy.

 


 

ACT! by Sage do pracy grupowej dla przedstawicieli handlowych

ACT! by Sage do pracy grupowej łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb zespołu, m.in. definiując priorytety, historię kontaktów i zadania do wykonania. Funkcje te ułatwiają podjęcie szybkich, trafnych decyzji biznesowych oraz zapewniają użytkownikom osiąganie rzeczywistych korzyści biznesowych. Program posiada elastyczne opcje dostępu – z systemu Windows®, Internetu i urządzeń przenośnych, dzięki czemu użytkownicy zawsze mają dokładne, aktualne informacje.

 Dlaczego warto wybrać ACT! by Sage?

  • zdane są przechowywane w centralnej bazie kluczowych informacji o klientach
  • logiczna struktura i intuicyjna obsługa gwarantują szybkie wdrożenie do pracy z programem
  • zapewnia efektywną komunikację i budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami
  • łatwo go dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika
  • posiada zaawansowane funkcje monitorowania możliwości sprzedażowych
  • łatwo integruje się z popularnym oprogramowaniem i umożliwia rozszerzanie funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy
  • ułatwia opracowanie strategii biznesowej i zaplanowanie zadań
  • zapewnia szczegółowy podgląd szans sprzedaży: status działań, etap sprzedaży, kwota i prawdopodobieństwo zawarcia transakcji
  • umożliwia szybkie generowanie raportów
  • zapewnia dostęp do ważnych informacji z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie

ACT! by Sage do pracy grupowej dla kierowników działów sprzedaży

ACT! by Sage wspiera działania analityczne kadry zarządzającej. Pozwala na podejmowanie w krótkim czasie racjonalnych decyzji biznesowych.

Mocną stroną ACT! jest przejrzysta forma prezentacji danych:

  • informacje dotyczące szans biznesowych na każdym etapie procesu sprzedaży
  • szybki dostęp do 10 najbardziej rokujących transakcji
  • pełna informacja o zakończonych transakcjach
  • raporty i wykresy – ułatwiające analizę zgromadzonych danych, prezentację wyników i prognoz sprzedaży

Dlaczego warto wybrać ACT! by Sage do pracy grupowej?

  • zapewnia efektywną komunikację i budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami
  • ułatwia opracowanie strategii biznesowej i zaplanowanie zadań
  • zapewnia szczegółowy podgląd szans sprzedaży: status działań, etap sprzedaży, kwota i prawdopodobieństwo zawarcia transakcji
  • czytelnie informuje o oczekujących zadaniach sprzedaży
  • ułatwia zarządzanie działaniami całej grupy, podgląd dostępności członków zespołu
  • podgląd składu zespołów i grup
  • umożliwia delegowanie zadań dla członków zespołu
  • zapewnia szybką informację o aktywności i efektywności członków zespołu
  • łatwo integruje się z popularnym oprogramowaniem i umożliwia rozszerzanie funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy
  • zapewnia dostęp do ważnych informacji z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie

ACT! by Sage do pracy grupowej dla specjalistów IT

ACT! by Sage do pracy grupowej jest rozwiązaniem dla specjalistów IT, poszukujących wydajnego systemu do obsługi działu sprzedaży swej firmy. ACT! by Sage do pracy grupowej można szybko wdrożyć i łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb zespołu. Program oferuje elastyczne opcje: klienta sieci Web, klienta systemu Windows® oraz obsługę Citrix®/Terminal Services. Dzięki temu z systemu może korzystać wielu użytkowników, bez obciążania zasobów IT. ACT! by Sage do pracy grupowej zapewnia centralne administrowanie danymi, ich automatyczną synchronizację, zapisywanie i konserwację. Ułatwia pracę administratorom i zapewnia bezpieczeństwo kluczowych danych firmy.

Dlaczego warto wybrać ACT! by Sage do pracy grupowej?

  • łatwe wdrożenie i administrowanie programem, m.in. dzięki opcji instalacji w tle oraz automatycznym funkcjom bazy danych, zmniejsza obciążenie działu informatycznego
  • logiczna struktura i intuicyjna obsługa gwarantują szybkie wdrożenie członków zespołu do pracy z programem i jednocześnie zmniejszają potrzebę dodatkowego wsparcia ze strony Działu IT
  • łatwo integruje się z popularnym oprogramowaniem i umożliwia rozszerzanie funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy, co ma znaczący wpływ na optymalizację inwestycji technologicznych
  • gwarantuje elastyczne możliwości użytkowania: z dowolnego miejsca – z biura, w podróży - dzięki sieci Internet lub usługom Citrix®/Terminal Services
  • dane są przechowywane w centralnej bazie kluczowych informacji o klientach
  • możliwość różnicowania poziomów praw dostępu do danych i ich edytowania dla użytkowników
  • automatyczna synchronizacja, zapisywanie i konserwacja bazy danych
  • pięć poziomów zabezpieczeń danych

     Wymagania systemowe i sprzętowe            Opis_funkcjonalności             Prezentacja funkcjonalności